Pressemeddelelse: Arbejdsmiljøcenter Midt-Vest deltager i hjælp til coronaramte, lokale virksomheder

Arbejdsmiljøcenter Midt-Vest er en af seks virksomheder fra erhvervsnetværket BNI Thy-Mors, som ønsker at hjælpe det lokale erhvervsliv, så endnu flere kommer godt ud på den anden side af pandemien. Hjælpen er gratis.

’I vores erhvervsnetværk ønsker vi at hjælpe andre lokale virksomheder’, begynder Martin Søvsø, der er idémanden bag initiativet og adm. direktør i rådgivningsfirmaet StraBI Consult i Thisted. ’Vores rådgivning retter sig især mod virksomheder, hvor COVID-19 har givet udfordringer med indtjeningen, men også mod dem, der endt i en vækst, som er svær for dem at håndtere’.

Martin Søvsø forklarer videre, at han drøftede tanken med flere af de andre virksomheder i BNI Thy-Mors, og at alle var villige til at rive en dag ud af kalenderen for at yde gratis rådgivning til det lokale erhvervsliv. Faktisk var opbakningen så stor, at rådgiverne har valgt at holde telefonen åben i tre dage, fra den 3. til den 5. marts.

En af de andre deltagere i initiativet er Tage Gamborg Holm fra Brandt Revision: ’Jeg synes, at det er et godt initiativ Martin har taget, og jeg glæder mig til at tage en snak med de virksomheder, som har brug for at få en revisor i røret’.
Øvrige deltagende virksomheder er Nordjyske, Norsite, Hvidbjerg Bank og som nævnt Arbejdsmiljøcenter Midt-Vest. Alle deltagende virksomheder er listet herunder med kontaktdata.

Projektet har også selv fået hjælp i bestræbelserne på at hjælpe andre. Virksomheden Backup-Service, som er BNI-partner fra Nordsjælland, har valgt at stille sin telefonservice til rådighed for initiativet. Det betyder at alle der ønsker at benytte den gratis rådgivning kun skal ringe på et telefonnummer.

Såvel telefonservice som rådgivningen fra de seks lokale virksomheder er ganske gratis og uden forpligtelser. Initiativet løbet som nævnt af stablen den 3. til 5. marts, hvor alle interesserede har mulighed for at komme direkte igennem til rådgiverne.

Praktisk information om eventen
Ønsker virksomhederne at benytte initiativet, der går under navnet Vækst i Nordvest, skal de blot ringe på 42 44 89 49 i dagene den 3. til 5. marts mellem 8.30 og 16.

For yderligere oplysninger
Martin Søvsø fra StraBI Consult – rådgiver om virksomhedsudvikling og ejerskifte. Telefon 53628949 eller mas@strabiconsult.com. Tage Gamborg Holm fra Brandt Revision – rådgiver om økonomi og hjælpepakker. Telefon 40891112 eller tgh@brandtrevision.dk.
Jane Reinhold fra Nordjyske – rådgiver om målrettet markedsføring – SoMe, SEO, native, banner, ugeavis, dagblad, radio m.v. Telefon 20412606 eller jn30@nordjyske.dk.
Per Møller fra Hvidbjerg Bank – rådgiver om finansiering, investering og økonomi. Telefon 96955285 eller pm@hvidbjergbank.dk.
Jonas Nygaard fra Norsite– rådgiver om effektiv webshop, hjemmesider og visuel identitet. Telefon 93977360 eller post@norsite.dk.
Thomas Rosenkrands fra Arbejdsmiljøcenter Midt-Vest – rådgiver om trivsel og arbejdsmiljø generelt. Telefon 24273938 eller tr@amcmv.dk.
Thomas Fox fra Backup-Service. Stiller telefonsystem til rådighed for rådgiverne. Telefon 48401000 eller info@backup-service.dk.